Saturday, November 22, 2008

sidi !


ini ada lah sepasang kasut SIDI GIAU. model 2009. kaler itam. saiz 42. with 3 velcro straps. lorica top n sidi competition sole. comes new, in box, with user manual, 4 pcs of allen screw & a pc of allen key that matches that screws.

ya! ini adalah kasut baru saya. kasut yang saya oder melalui encik angah setelah kasut yang saya guna sekarang, sudah boleh dikira dah jahanam a.k.a total lost. dah main ikat2 pakai cable tie dah. dah banyak jasa kasut tu, n dah jauh dia ikut aku kayuh.

harga? kat us $209.99. kat indon 1,390,000 rupiah. kat singapore plak $ 195. tapi oleh kerana aku dok kat malaysia, kene bayar pakai rm la. sebab angah beli kasut tu kat temasik, aku kene bayar kat angah sekitar 4 ratus lebih selepas diskaun. (tapi setakat artikel ini di tulis, aku masih belum bayar ape2 pun kat angah. hehe..)

oh ye.. sok pagi, aku nak ride kat area sini. kira cam farewell ride utk kasut shimano aku. kira2, bersara dari dunia professional n competitive la.. bila2 nanti, aku sarung gak la.. buat jalan2 kat taman ke.. buat men bola ke.. kan2?


gud bye shimano! welcome sidi !

No comments: