Monday, November 17, 2008

plentong hash

tamo cerita ah..
ride cam biasa jek.

aku jadik hares (kalau guna perkataan gembala bleh tak?)
ride start at 10.15, n aku sampai balek kat umah neo kol 2:30 ngan group paling last (ngan tim n jesus)
\
komen - tiada

moral - pon takde gak. heheh..

kalo nak tengok gambor, sila la pegi kat tempat david ngan melaka (setakat yg aku jumpa laa)

next week, aku nak masuk part of the trail. start kat ruza, masuk flora height.. n off we gooo....


sape maw juin? bawak beskal gi ruza pagi2 ahad..

3 comments:

akmalhizam said...

insyaAllah aku ikut serta.

Anonymous said...

aku cukup puas hati ngan trek hash ni...
x sia2 aku kena racun ngan kau...
dan x sia2 aku melarikan diri dr kenduri kawin jiran aku...
hahaha...
tp this weekend xdpt gi la plak...
lain kali kita msk lg panjang...
hash paling best bg aku tahun ni...

Anonymous said...

haha..trail ni mmg best, mana x best korang semua dpt ride 32km for the long trail & 23km for the short trail..but 4 me i'm ride 37km..coz had to mark the trail again..whatever it is i'm still ON...ON...