Monday, September 15, 2008

night ride - again



6 comments:

Anonymous said...

Assalamua'laikum Bro,

Bila masa plak kau tetiba minat kat basikal nie. Muskil aku Bang. Betulll bila my other half told me about your new gadget. Setau aku dulu ko suka sangat pasal motor pas tu kereta. Anyway basikal kat DXB ni mahal giler. Tak taulah aku mahal ke tidak compare ngan KL tapi kalau dah sampai harga ribu2 tu bagi aku mahallah tu.

Honestly aku really happy dengar kau dah settle down dengan kerjaya kau. Tak perlu nak besar2 Pa, yang paling penting kau dan keluarga kau happy. Do what ever you think is right.

Seperkara lagi, kalau nak tau lanjut kau buka entri berkaitan Penghijrahan dpd aku. Ia benar2 berlaku dan mengubah persepsi aku terhadap kehidupan.

jafa @ the panjang said...
This comment has been removed by the author.
jafa @ the panjang said...

imran,
panjang citer apsal aku buleh minat beskal. nanti aku akan buat satu blog entry.. camne aku bulih minat mende ni..

1 more thing.. mende ni aku rasa tak layak di panggil gadjet. kalau TOY sesuai sket kot.. hehe..

akmalhizam said...

ahad malam senin eh ride?
hmm... belasah je la. janji ride.
hopefully cuaca baek, insyaAllah.
ada map for the RV point?

jafa @ the panjang said...

akmal.
ada kesilapan teknikal.
bukan ahad.
nanti aku announce semula.
either jumaat atau sabtu. tp kali aku cuma organize, tp tak lead ride. busan sey dok depan. nak borak pon tabley.

akmalhizam said...

jumaat would be nice.
sabtu boleh lepak (minggu ni aku tak keja hari sabtu).

jom, dok blakang borak2 ngan aku. sambil2 zikir2 masa ngayuh tu.