Thursday, September 11, 2008

bukan pasal basikal

hari ni aku 'terjumpa' 2 orang sahabat lama di zaman persekolahan. actually, zaman sekolah aku sangat menarik. tp aku tak dapat nak ingat banyak. klu jumpa kawan2 lama pon, belum tentu aku ingat.

tapi kalau yg duorang ni, sampai mati aku ingat. actually ada 3 org yg aku ingat sgt2.. n heres 2 of them. yg sorang lg tu aku tanak cakap..

tp aku tak jumpa diorg depan2 la.. aku jumpe blog diorg jek. penuh citer pasal makan2 n jalan2.. fuhh.. best btol apabila melihat gambar sekalian makanan tersebut di siang hari di bulan ramadhan yg mulia ini. sila klik di sini, atau di sini, atau di sini juga untuk menonton..

sekali aku belek2, diorg kat dubai. perghh.. dubai ehh? jiran ngan roger federer ke ?

well.. to both of u.. semoga sejahtera di bumi orang. semoga ..... ( sila masukkan semua ucapan yg muluk2 dan dirasakan sesuai)

err... raya ni tak balik segamat ke ?

er.. soalan lain.. basikal murah tak kat dubai?


2 comments:

Imeirda said...

Salam,

Ahaks, Ko cakap pasai kami ye Panjang. Kami tahu sapa sorang lagi tapi aku pun takmo kasik tau. Ala aku baca asik baca pasal beskal jer!!, kurang arif la pulak. Citerlah pasal sofea ke, amira ke or mama sofea n amira. Anyway it is nice having u back n keep in touch.

Imeirda said...

Panjang,
Lupa nak jawab soalan:
tahun ni x dapat balik Mesia lah. Next year maybe.

Basikal kat sini mahai aku rasa, tapi kalau ko tgk komesti faham... for us tak sekufulah.

Eh! buat blog orang macam blog sendirik lak. hehe