Friday, November 21, 2008

pls vote ..

aku ada cadangan baru ni. tp nak gak dengar ulasan dan cadangan korang gaks.

aku cadang nak ubah tempat berkumpul dari Ruza Nusa Damai ke Ruza Taman Scientex.

rasional:

  • tempat parking yg lebih teratur dan selesa.
  • kita bole kuar dari mane2.. cth: kebun tembikai, chy baru.. n tak payah pedal masuk semula. ke dalam nusa damai utk amek keta. skang ni, asek kuar kat kandang kuda jek.. busan seyy...
  • lebih mudah dikenalpasti berdasarkan terpacaknya kolej komuniti di kawasan tersebut.
  • kat situ nama dia ruza gak .. kan?
  • lebih dekat ngan umah aku.. so aku takyah kayuh jauh2.. heheh...

amacam?
sila vote melalui komen. atau sms ke no hp aku ..
(pada yg berkenaan sahaja laa.. sape yg tak kayuh kat area aku, sila tak payah vote)

2 comments:

Anonymous said...

asal lepas aku sarap..ada tempat aku nak lepaskan hajat...kira ok je..hehehe

akmalhizam said...

try aje la dulu dua tiga minggu kat Ruza luar tu. agak tak best, switch semula kat tempat biasa. we can start this week. a change is good.