Monday, December 31, 2007

the lake crossing..

at last..

aku jumpe gak jalan nak gi lake crossing tu (seperti gambar di atas, tapi masa tu aku ikut geng Neo).. hehe.. gumbira2.. pasni buleh ajak kawan2 gi kayuh beskal dalam air. tu pon kalo diorg tak sayang beskal laa.. hehe..

yesterday ada 22 pax yg kayuh. gile ramai. Pak Awie bawak suku kaum SDE sekian ramai. as usual, aku plg lambat smpi. hehe.. taiko kan? sape nak marahh... sape marah, aku tinggalkan aje.. hehe..

memula straight gi sri alam, layan switchback. rahmat plak kantol. lom ape2 dah krem. terpaksa tgglkan 5 orang. so tggl 17 org je. sampai kat bukit alur air, aku split ngan diorg.

daud, jamal ngan putut ikut aku, meneruskan misi mencari lake crossing tu.. slepas stengah jam, aku jumpa gaks tpt tu.. hehe.. lepas tu buakn kajian laluan sket, cari short cut... pastu balek. so skrg dah semakin bertambah la peta yg ada dalam simpanan pala otak aku..

sampai umat at 1400hrs. 30km.

No comments: