Saturday, March 17, 2007

the panjang on mtb

first post...
actually takde ape nak buat.. just citer sikit2 pasal aku ngan basikal aku.. aku rasa ramai gak yg tau, aku ni aktif berbasikal. even aku dah nak reach the age 35 in a very short time, aku still sangat aktif..

btw, aku baru men mende ni dalam setahun lebih.. tu maknanye aku start main mende ni at the age of 33++. tua dah tu.. tapi tak kesah la.. dah aku minat, dah aku suka, duit pon duit aku, aku blasah aje la..

dulu, mas kecik2 aku slalu nengok org lumba basikal kat kampung aku.. kat segamat.. memang dah minat sangat dah.. tp sebab aku tak mampu, aku nengok aje la.. bukan nak kata skang ni aku adh mampu sangat, tp boleh la.. klu aorg lain pakai beskal berbelas ribu, aku pakai yg 2-3 ribu pon jadik la.. kene kayuh gak...

this whole space, aku nak guna untuk aku ngan basikal aku je.. mende2 lain tak payah.. weekend ride, ada race ke, ada tour gi memana ke .. nanti aku boh kat sini .. bukan ape, saje nak buat ingat.. buat kenangan.. aku ngan basikal aku ..