Monday, October 13, 2008

kayuhan pecah lemak

date : 12 Oktober 2008
start : ruza of nusa daamai
participants : 18 from ruza, 7 from tmn rinting

lots of of new n unknown rider (including master class). aku ingat 4-5 org jek yg turun, skali buleh ramai daa.. yg aku ingat apai, tulang (hehe), yin, abg ajis.. n sape lg tah..

so aku bawak laluan simple. takot ada yg serik. berlaku 2 kekreman.. hj. apok & apai.

kechiwa gaks sbb ada few trail yg buleh turun cam ribut, tp diorg turun cam siput.. tp xpe.. layannn.

gambar aku tak snap.. tak rajin sbb ramai sgt. takut x muat.. hehe..

2 comments:

akmalhizam said...

okay laa tu bah.
kaum dah bertambah.
lepas ni bila sume2 dah gagah, meriah la kebun getah.

jafa @ the panjang said...

mal,
rugi la ko tak ikut.
aku bawak diorg layan frek flowing chantek punye..
klu ko ekot, sah ko suka punye..